Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters
    Dropgigant - Vrijdag 28 November 2021

    Verzending via MyParcel (PostNL)

    Het is eindelijk zo ver: Dropgigant gaat werken met MyParcel als verzendpartner. We nemen afscheid van GLS en sluiten ons aan bij de grootste pakketbezorger van ons land: PostNL - waar MyParcel al een aantal jaar een dochteronderneming van is.

     

    Deze overstap zat er al een tijd aan te komen en is deels ook aangewakkerd door feedback van onze klanten op de service en communicatie van GLS. De enige negatieve beoordelingen die wij hebben gekregen sinds de start van onze online winkel zijn hier uit ontstaan. Onze klanten zijn erg belangrijk, dus voor ons was dit een logische stap.


    We zijn blij dat we een punt bereikt hebben waar we kunnen gaan voor betere kwaliteit en service. Want dat is voor ons een van de meest belangrijke onderdelen: een perfecte bestelervaring garanderen, van het inpakken tot de voordeur. Oh, en natuurlijk de lekkerste dropjes aan onze klanten te leveren! Hier hoort een kwalitatieve verzendpartner zoals MyParcel bij. Hieronder de veranderingen uitgewerkt.

     

    Myparcel is een dochteronderneming van PostNL

     

    Nieuwe Bezorgopties MyParcel

    Een groot voordeel van het verzenden via dit netwerk zijn de uitgebreide opties voor bezorging! Zo kun je vanaf vandaag gebruik maken van Avondlevering (tussen 18:00 en 22:00) waar een bezorger aan het eind van de dag aan de deur komt. Ideaal voor wanneer je niet thuis kunt zijn op de reguliere tijden, bijvoorbeeld omdat je op je werk bent. Deze service kunnen we aanbieden voor slechts €1,40 bovenop de huidige bezorgkosten.

     

    Ook wanneer je het pakketje zo vroeg mogelijk moet hebben, kun je dit vanaf vandaag regelen bij de betaling van je order. Met onze Ochtendlevering (voor 12:00) heb je het pakketje voor de lunch al in huis. Perfect als je niet thuis bent in de middag/avond, of wanneer je gewoon niet kunt wachten op je dropjes. We kunnen dit aanbieden voor een meerprijs van €10,50 bovenop de reguliere bezorgkosten. Meestal gaat het razendsnel - toch is het verstandiger om ruim op tijd te bestellen. Zo weet je zeker dat je pakketje op tijd komt!

     

    Je kunt de verzendmethode van je keuze selecteren tijdens het afrekenen (zie afbeelding). Kies voor 1 van de methodes en kies vervolgens uw betaalmethode om het proces in werking te zetten. Bekijk voor meer informatie over onze verzendtarieven de pagina Verzending in het klantenservice centrum.

     

    verzending via myparcel in de checkout

     

     

    Ophalen bij een PostNL punt in de buurt

    Gelukkig kun je vanaf nu je pakketje ook gewoon ergens anders laten afleveren. Zo hoef je nergens rekening mee te houden en kun je de dropjes gewoon ophalen wanneer het jou uitkomt! Deze verzendmethode heet "ophalen bij PostNL locatie" en is te selecteren bij het afrekenen. De prijs van deze verzending is €5,95 - even duur als de reguliere verzendkosten.

     

    Let op: de optie is standaard verborgen bij het afrekenen totdat je een adres ingevuld hebt (Naam, email, telefoon, postcode, straatnaam. De rest wordt automatisch ingevuld). Dat komt omdat het systeem op basis van deze informatie de dichtstbijzijnde locatie opzoekt. Vul dus je huis- of werkadres in! Dan kun je gelijk aangeven welk pakketpunt jou het beste uitkomt. Er wordt ook gelijk vermeld op welke datum en vanaf hoe laat je pakket beschikbaar is voor afhalen en hoe ver het is vanaf de locatie die je hebt ingevuld. Zie de onderstaande afbeeldingen voor meer informatie. 

     

    bestelling ophalen bij een postnl locatie

     

     

    Toename Verzendtarieven

    Door deze geweldige veranderingen nemen de kosten van de verzending helaas wel toe. Kwaliteit is niet goedkoop, maar volgens ons en veel van onze klanten een onmisbaar onderdeel van een perfecte online ervaring. Hier sluiten wij ons volledig bij aan! Ook wij zijn dus genoodzaakt onze tarieven aan te passen.

     

    De huidige basiskosten voor de verzending zijn dus vanaf vandaag €5,95. De overige kosten (Piektoeslag voor de feestdagen van PostNL en de rest van de pakketprijs) nemen wij voor eigen rekening. Zo spreiden we de lasten evenredig en kunnen wij doorgaan met het aanbieden van onze producten als een van de scherpste aanbieders in de markt.

     

     

    Piekdrukte rondom de feestdagen

    In de laatste 1,5 maanden van het jaar worden er vaak meer pakketten verzonden dan in de rest van het jaar bij elkaar. Dat is natuurlijk een absurde hoeveelheid, vandaar dat de bezorgdiensten alles op alles zetten om je pakket op tijd te leveren. Wij blijven de bestellingen die voor 15:00 binnen zijn, dezelfde dag meegeven aan de pakketbezorger. Het kan echter een keer voorkomen dat de bestelling niet binnen de standaard bezorgtermijn afgeleverd kan worden. Vaak gebeurt dit doordat de bezorgers de pakketten niet op de gestelde tijd meenemen, te vroeg langskomen of pakjes langer in een sorteercentrum moeten wachten door de enorme toestroom.

     

    Wij vragen om je begrip hiervoor - je kunt de drukte voor zijn door op tijd een bestelling te plaatsen.

     

    Je feedback is belangrijk!

    Wij zijn heel benieuwd naar de ervaringen met onze nieuwe verzendpartner. Neem vooral contact op via de mail ([email protected]) als je er iets over kwijt wilt - je mening is erg belangrijk voor ons. 

    feitjes, geschiedenis en weetjes

    Recente artikelen

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »